ostatní

Nabídka pomůcek by neměla být široká, ale měla by odpovídat senzitivní fázi dítěte. Jak pomůcky vybrat? Zaměřte se na to, co má Vaše dítě aktuálně nejradši a k čemu se stále vrací. Jedna pomůcka může o trošku předbíhat vývoj dítěte právě z toho důvodu, aby našlo potřebnou aktivitu i při změně senzitivního období. Jenom samo dítě si určí  činnost a její délku, vybere si v nabídce pomůcek takovou, která ho zaujme. Nechme děti, ať si vyberou tu pravou, ale zároveň jim buďme oporou, když nás budou ke své činnosti potřebovat. Rodič by nikdy neměl tlačit na přirozené tempo vývoje, aby neopadl zájem dítěte o danou činnost nebo práci s pomůckou. Při velkém tlaku ze strany rodičů dítě ztratí zájem a motivaci, nebude se chtít samo podílet na novém poznávání. A to by byla škoda. Tvoření, stříhání, lepení, kreslení podporuje dětskou kreativitu, fantazii a rozvoj myšlení. A nejenom tvoření, ale také hra na hudební nástroje neodmyslitelně patří k Montessori pedagogice.

MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT:
Montessori pomůcky | Pomůcky pro rozvoj samostatnosti | Udělej si sám - DIY | Hudební nástroje | Jak udržet pořádek

 
29
799129799
Značky
Barva

Stránka 1 z 1 - 18 položek celkem

Stránka 1 z 1 - 18 položek celkem

Tento web používá soubory cookies. O tom jak píšeme více zde. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.