matematika

S geometrickými tvary je potřeba začít pracovat již v raném věku dítěte. Stejně tak práce s prostorovým materiálem je důležitá z důvodu vnímání vnějších podnětů. Již v kojeneckém věku dítě vnímá podněty kolem sebe, které jej obklopují a formují. Marie Montessori tuto fázi vývoje nazvala absorbující myslí, kdy dítě ještě nemluví, ale doslova hltá podněty ze svého okolí, utváří se jeho intelekt, formuje se jeho duše a připravuje se na fází rozvoje řeči. Právě prostředí plné zajímavých podnětů napomáhá rozvoji dětského intelektu, duše, řeči a představivosti. Matematiku uvozuje smyslový materiál, například geometrické tvary nebo různě dlouhé tyče, se kterým se dítě seznamuje již ve školce. Právě návaznost ze smyslového materiálu na matematiku je velmi přirozená. Děti se s čísly setkávají již v útlém věku. V tomto období si konkrétní čísla s něčím spojují a až později je vnímají abstraktně.
Matematický materiál inspirovaný výukou Marie Montessori se zaměřuje na dva principy. Tím prvním je usnadnit dítěti přechod k abstraktnímu myšlení právě pomocí konkrétních tvarů, předmětů či symbolů, tedy od konkrétního k abstraktnímu. Tím druhým je postup od jednoduchého ke složitějšímu. Viděli jste také pomůcky pro rozvoj jazykových či biologických znalostí? Máme pro vás širokou paletu pomůcek z oblasti praktického života a nabízíme také zmenšeniny.

MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT:
Pomůcky pro rozvoj samostatnosti | Udělej si sám - DIY | Hudební nástroje | Jak udržet pořádek | Materiál na tvoření

 
57
79981577998

Stránka 1 z 5 - 75 položek celkem

Další produkty

Stránka 1 z 5 - 75 položek celkem

Tento web používá soubory cookies. O tom jak píšeme více zde. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.