9 položek celkem

Cena

45269
145269

Značky

BARVA

MATERIÁL

VĚK?

Vymazat filtry

Položek k zobrazení: 9
16768 dzban mlekovka 145ml nerez
65 Kč
447
390 montessori pinzeta2
45 Kč
393
20698 rohova raznice 10mm pro zakulaceni rohu
205 Kč
453
20701 rohova raznice 2v1 10mm
239 Kč
210
20704 rohova raznice 2v1 5mm
269 Kč
452
24916 rohova raznice 5mm pro zakulaceni rohu
199 Kč
761
terapeuticke nuzky kretzer solingen eco dvojite
99 Kč
TT_KS962713
terapeuticke nuzky kretzer solingen eco dvojite pro levaky
85 Kč
TT_KS962713-I
bezpecnostni nuzky rovne kretzer solingen
109 Kč
TT_KS966214

Za připravené prostředí považovala Marie Montessori takové prostředí, které připraví dítě na to, aby v našem světě, rozumějte v běžném životě, mohlo dobře fungovat. Tvoření a kreativní činnost neodmyslitelně k tomuto světu patří. Dokáže snad stroj odlít originální sochu, namalovat obraz nebo ručně vyrobit šperky? Nezabijme v dětech kreativitu a podpořme jejich fantazii. Vyrábění je stejně důležité jako například hra na hudební nástroje. Také při tvoření sehrává důležitou roli princip připraveného prostředí, ve kterém dítě pracuje konstruktivně, zvolí si použitý materiál a také činnost, kterou bude chtít dělat. V Montessori školách se děti učí díky hudebním a výtvarným aktivitám pracovat ve skupině. Musí se při práci vzájemně domluvit a respektovat. Za velkou výhodu považovala Marie Montessori seskupit děti různých, nicméně podobných, věkových kategorií v rámci jedné třídy. Představme si dnešníma očima v podstatě jakousi malotřídku, kde se nacházejí děti ze čtvrtého až šestého ročníku nebo sedmé až deváté třídy. Děti se od sebe učí navzájem, jsou kreativnější a mají úctu jeden ke druhému. V tomto prostředí se naučí vzájemnému respektu, inspirují se od starších dětí, a pokud není jejich vytoužená pomůcka volná, musí počkat, až bude k dispozici.

MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT:
Montessori pomůcky | Pomůcky pro rozvoj samostatnosti | Udělej si sám - DIY | Hudební nástroje | Jak udržet pořádek

Hodnocení obchodu

Zobrazit všechna hodnocení >>
x