Materiál na tvoření

Nejprodávanější

Plastová pipeta 3ml
Plastová pipeta 3ml
Skladem (> 5 ks)
457
 
10 Kč
390 montessori pinzeta2
Pinzeta Ťopka Montessori
Skladem (> 5 ks)
393
 
39 Kč
deska A4 drevene s klipem
Deska A4 dřevěná s klipem
Skladem (> 5 ks)
DAB147
 
99 Kč
13 položek celkem
390 montessori pinzeta2
Pinzeta Ťopka Montessori
Skladem (> 5 ks)
39 Kč

Pinzeta pro trénink "šťopičkového" úchopu

393
bezpecnostni nuzky rovne kretzer solingen
–10 %
99 Kč
TT_KS966214
spona na ubrus nerez
Spona na ubrus nerez
Skladem (> 5 ks)
9 Kč

Ať je při práci ubrus neruší

691
terapeuticke nuzky kretzer solingen eco dvojite
78 Kč
TT_KS962713
nuzky maped koopy panda
48 Kč
1328/9137910
Pinzeta kleště ZQ024
Pinzeta kleště ZQ024
Skladem (3 ks)
32 Kč
218
617 nuzky detske zakulacene
75 Kč
612
A600053
Akce
Zdarma –40 %
Olejnička 200ml
Skladem (2 ks)
322 Kč
COA600053
kleste plne
Kleště plné nerez 21cm
Skladem (> 5 ks)
165 Kč
702
kleste nerez servirovaci 21cm
165 Kč
719
nuzky detske kovove 10cm
69 Kč
35520102
terapeuticke nuzky kretzer solingen eco dvojite pro levaky
78 Kč
TT_KS962713-I

Za připravené prostředí považovala Marie Montessori takové prostředí, které připraví dítě na to, aby v našem světě, rozumějte v běžném životě, mohlo dobře fungovat. Tvoření a kreativní činnost neodmyslitelně k tomuto světu patří. Dokáže snad stroj odlít originální sochu, namalovat obraz nebo ručně vyrobit šperky? Nezabijme v dětech kreativitu a podpořme jejich fantazii. Vyrábění je stejně důležité jako například hra na hudební nástroje. Také při tvoření sehrává důležitou roli princip připraveného prostředí, ve kterém dítě pracuje konstruktivně, zvolí si použitý materiál a také činnost, kterou bude chtít dělat. V Montessori školách se děti učí díky hudebním a výtvarným aktivitám pracovat ve skupině. Musí se při práci vzájemně domluvit a respektovat. Za velkou výhodu považovala Marie Montessori seskupit děti různých, nicméně podobných, věkových kategorií v rámci jedné třídy. Představme si dnešníma očima v podstatě jakousi malotřídku, kde se nacházejí děti ze čtvrtého až šestého ročníku nebo sedmé až deváté třídy. Děti se od sebe učí navzájem, jsou kreativnější a mají úctu jeden ke druhému. V tomto prostředí se naučí vzájemnému respektu, inspirují se od starších dětí, a pokud není jejich vytoužená pomůcka volná, musí počkat, až bude k dispozici.

MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT:
Montessori pomůcky | Pomůcky pro rozvoj samostatnosti | Udělej si sám - DIY | Hudební nástroje | Jak udržet pořádek

Hodnocení obchodu

Zobrazit všechna hodnocení >>