Materiál na tvoření

Nejprodávanější

Plastová pipeta 3ml
 
10 Kč
Detail
deska A4 drevene s klipem
 
88 Kč
Detail
spona na ubrus nerez
 
9 Kč
Detail
76 položek celkem
bambulky textil 36ks 2 5cm mix
Novinka
Bambulky 36ks 2,5cm mix
Skladem (> 5 ks)
45 Kč
319 PM207 1CB
Novinka
37 Kč
DPM202 7 bambulky 20mm 20ks zelene
32 Kč
0103 3160000 lepici ctverecky guma kores
58 Kč
Patelkovnik novy
Pastelkovník Light
Skladem (> 5 ks)
389 Kč

Barevná kolečka jsou součástí balení

pastelkovnik novy
359 Kč
Prošívání malá parádnice
420 Kč
Razítka Aladine Stampo Baby Stroje 1
380 Kč
Razítkové barevné podušky Aladine Karneval 1
360 Kč
orezavatko stabilo woody
99 Kč

Ořezávátko na pastelky Stabilo Woody 3v1

Stabilo Woody 3v1 6ks
294 Kč

Pastelka, vodovka a voskovka v jednom pro nejmenšíIdeální šířka pro zdravý tréning úchopu

zasterky chranena dilna 1 3
225 Kč

Vyberte si barvu v detailu zboží

magneticka paska
65 Kč
magnetky se sablonami doprava
255 Kč
mapa sveta s uchytkami2
Mapa světa
Skladem (> 5 ks)
199 Kč
319 PM207 7O
32 Kč
319 PM207 2Z
32 Kč
samolepici kolecka cisla
45 Kč

Cena za samolepky. Foto je pouze ilustrativní.

stojan na nuzky 12der
225 Kč
Tkaci ramecek kruh krabice otevrena
Novinka
230 Kč
Tkaci ramecek obdelnik krabice otevrena 2
Novinka
250 Kč
voskovky trojhranne
69 Kč
Nahoru
Další produkty

Za připravené prostředí považovala Marie Montessori takové prostředí, které připraví dítě na to, aby v našem světě, rozumějte v běžném životě, mohlo dobře fungovat. Tvoření a kreativní činnost neodmyslitelně k tomuto světu patří. Dokáže snad stroj odlít originální sochu, namalovat obraz nebo ručně vyrobit šperky? Nezabijme v dětech kreativitu a podpořme jejich fantazii. Vyrábění je stejně důležité jako například hra na hudební nástroje. Také při tvoření sehrává důležitou roli princip připraveného prostředí, ve kterém dítě pracuje konstruktivně, zvolí si použitý materiál a také činnost, kterou bude chtít dělat. V Montessori školách se děti učí díky hudebním a výtvarným aktivitám pracovat ve skupině. Musí se při práci vzájemně domluvit a respektovat. Za velkou výhodu považovala Marie Montessori seskupit děti různých, nicméně podobných, věkových kategorií v rámci jedné třídy. Představme si dnešníma očima v podstatě jakousi malotřídku, kde se nacházejí děti ze čtvrtého až šestého ročníku nebo sedmé až deváté třídy. Děti se od sebe učí navzájem, jsou kreativnější a mají úctu jeden ke druhému. V tomto prostředí se naučí vzájemnému respektu, inspirují se od starších dětí, a pokud není jejich vytoužená pomůcka volná, musí počkat, až bude k dispozici.

MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT:
Montessori pomůcky | Pomůcky pro rozvoj samostatnosti | Udělej si sám - DIY | Hudební nástroje | Jak udržet pořádek

Hodnocení obchodu

Zobrazit všechna hodnocení >>