48 položek celkem
390 montessori pinzeta2
45 Kč

Pinzeta pro trénink "šťopičkového" úchopu

393
bezpecnostni nuzky rovne kretzer solingen
109 Kč
TT_KS966214
Pastelkovník
Pastelkovník
Skladem (>5 ks)
439 Kč

Barevná kolečka jsou součástí balení

X09_LIGHT_KOL
Bambulky mix 100ks pastelové
75 Kč

Krásné jemné bambulky, které neruší oči svou pestrostí.

425
terapeuticke nuzky kretzer solingen eco dvojite
85 Kč
TT_KS962713
samolepici kolecka barvy
49 Kč

 

X09_2
pastelkovnik novy
399 Kč

 

X09_LIGHT
Plastové pastelky do dlaně 4ks Faber-Castell
165 Kč
493
Podložky s přísavkami Stopa 4ks
69 Kč

Cena za balení/ 4 ks

P89030080/CER
orezavatko stabilo woody
109 Kč

Ořezávátko na pastelky Stabilo Woody 3v1

ST0146/4548120
deska A4 drevene s klipem
119 Kč
DAB147
Chlupaté drátky 20ks základní barvy
55 Kč
439
Chlupaté drátky 20ks neonové
55 Kč
440
Dřevěné špachtle 15cm 50ks
59 Kč
434
PM022 spachtle 11,2 50ks
45 Kč

 

DPM022
terapeuticke nuzky kretzer solingen eco dvojite pro levaky
ZDARMAZDARMA
TT_KS962713-I
617 nuzky detske zakulacene
85 Kč
612
mini bambulky velke baleni
95 Kč
DA_CPT6621105
deska A5 drevene s klipem
109 Kč
DAB147M
Chlupaté drátky 60ks základní barvy
99 Kč
437
PM030 spachtle drevene velke lekarske
75 Kč

 

PM030
1316 8538020 razitka pro nejmensi zvirata dvorek
399 Kč
AL1316/8538020
D2118521014 kvetiny listy trideni
115 Kč

     

D2118521014
Nahoru
Další produkty

Za připravené prostředí považovala Marie Montessori takové prostředí, které připraví dítě na to, aby v našem světě, rozumějte v běžném životě, mohlo dobře fungovat. Tvoření a kreativní činnost neodmyslitelně k tomuto světu patří. Dokáže snad stroj odlít originální sochu, namalovat obraz nebo ručně vyrobit šperky? Nezabijme v dětech kreativitu a podpořme jejich fantazii. Vyrábění je stejně důležité jako například hra na hudební nástroje. Také při tvoření sehrává důležitou roli princip připraveného prostředí, ve kterém dítě pracuje konstruktivně, zvolí si použitý materiál a také činnost, kterou bude chtít dělat. V Montessori školách se děti učí díky hudebním a výtvarným aktivitám pracovat ve skupině. Musí se při práci vzájemně domluvit a respektovat. Za velkou výhodu považovala Marie Montessori seskupit děti různých, nicméně podobných, věkových kategorií v rámci jedné třídy. Představme si dnešníma očima v podstatě jakousi malotřídku, kde se nacházejí děti ze čtvrtého až šestého ročníku nebo sedmé až deváté třídy. Děti se od sebe učí navzájem, jsou kreativnější a mají úctu jeden ke druhému. V tomto prostředí se naučí vzájemnému respektu, inspirují se od starších dětí, a pokud není jejich vytoužená pomůcka volná, musí počkat, až bude k dispozici.

MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT:
Montessori pomůcky | Pomůcky pro rozvoj samostatnosti | Udělej si sám - DIY | Hudební nástroje | Jak udržet pořádek

Hodnocení obchodu

Zobrazit všechna hodnocení >>
x