Učící věž Little Partners

Neohodnoceno
 
Novinka
  • 1 z 19
 
Dostupnost Zvolte variantu 1 - 2 týdny 1 - 2 týdny 1 - 2 týdny 1 - 2 týdny 1 - 2 týdny 1 - 2 týdny 1 - 2 týdny
Dostupné barvy
5 990 Kč 5 990 Kč 5 990 Kč 5 990 Kč 5 990 Kč 5 990 Kč 5 990 Kč 5 990 Kč    
Kód produktu Zvolte variantu LP0141-4/BIL LP0141-5/CER LP0141-1/NAT LP0141-2/TRE LP0141-9/ZEL LP0141-3/SED LP0141-7/HNE
Kategorie Učící věž
 

Nosnost: 90 kg (testováno na 220 kg)
Materiál: vrstvená bříza nejvyšší kvality
Povrchová úprava: odolný, netoxický, bezolovnatý nátěr
Údržba: vlhkým hadrem 

Rozměry: 84 x 59 x 97 cm

Učící věž Little Partners může sloužit vašemu dítěti celý předškolní věk. Pomáhá s různými dovednostmi, od rodičovských vazeb až po zvyšování sebeúcty a dosahování nových znalostí skrze spolupráci a praxi. Přestože hlavním účelem učící věže je pomoci batoleti dosáhnout na tolik nedostupnou ale lákavou kuchyňskou plochu, její potenciál použití  je daleko širší. Ve skutečnosti, čím více možností, kde ji použít, tím lépe. Zde vám představíme jednotlivé fáze, kterými si děti v předškolním věku procházejí a jak můžete dítě díky učící věži podpořit.

1 rok – 2 roky dítěte
Stupínek je nejvýše

V tomto věku děti objevují své tvůrčí schopnosti. Jejich zájem o umění je zaměřen na průzkum různých materiálů všemi smysly, např. barvy a hlína. Během této fáze dělají důležitý vývojový skok tím, že začínají v průběhu her napodobovat pohyby a činnosti dospělých.

Jak využít potenciál učící věže během této fáze?

- V tomto věku se dítěti stane učící věž výzvou. Může na ní zdokonalovat
hrubou motoriku a trénovat v tomto věku tak oblíbené lezení.
Pomozte svému dítěti vylézt a slézt na/z učící věže. 

- Pomozte vašemu dítěti dozvědět se něco o jídle tím, že jim umožníte sledovat, jak se připravuje jídlo. Jídlo je v tomto věku jedním z oblíbených témat.

- Díky učící věži můžete do dětského života začít zapojovat práci s vodou a hygienické návyky. Pomozte dětem se naučit správně si umýt a otřít ruce. Děti budou spokojené z nově nabyté šance k troše nezávislosti.

 

2 – 3 roky
2. stupínek

Dvouleté děti používají všechny své smysly a motorické dovednosti ke zkoumání okolního světa a jsou velmi zvědaví na neznámé objekty a činnosti. Snaží se
v rámci hry napodobit činnosti dospělých. Pomocí známých objektů a situací
tak ve hře zpracovávají své každodenní zkušenosti. Děti v této fázi by měly
mít větší nezávislost a rodiče a průvodci jim mohou pomoci při budování sebeúcty tím, že umožní a podpoří jejich samostatné úspěchy.

Jak využít potenciál učící věže během této fáze?

- Nechte své dítě umýt a usušit si ruce již na vlastní pěst
- Nechte je čistit si zuby
- Mohou vám pomoct s umýváním nádobí
- Dovolte jim pomáhat připravovat jídlo - jestliže jsou součástí procesu, je pravděpodobnější, že budou jíst to, co samy nachystaly.
                    ° Krájejte, třeba banány
                    ° Mazání na chleba či krekry
                    ° Umývání ovoce
- Stimulujte fantazii a podněcujte kreativitu tím, že věž zapojíte do imaginativních her, např. jako hrad nebo rozhlednu

3 roky – 5 let
3. stupínek

V tomto období se děti učí především tím, že zkoumají všechny smysly. Mají tendenci již dokončovat i náročnější úkoly a při řešení problémů postupují kreativněji a více metodicky. "Hra na jako" se stává složitější a nápaditější a vydrží si tak hrát i delší dobu. Vyžadují nové zkušenosti, více se spoléhají sami na sebe a snaží se rozšířit svou nezávislost. Zkoumání všemi smysly jim pomáhá oddělit realitu od fantazie.

Jak využít potenciál učící věže během této fáze?

- Povzbuzujte své dítě, aby cvičily kreslení a psaní jednotlivých písmen na tabuli
- Nechte je nakoupit / připravit si vlastní snídani (cereálie, kaši)
- Nechte je použít metlu na šlehání, ať dělají bubliny v mýdlové vodě
- Nechte je např. koupat své hračky v umyvadle
- Vyrobte spolu domácí modelínu
- Zapojte je do válení a krájení těsta na pečení
- Ať pomáhají při míchání přísad v míse

 

Nad 5 let
4. stupínek 

V pěti letech jsou děti kreativní a nadšení řešitelé problémů. Nabízejí postupně více nápaditých nápadů, jak plnit úkoly, dělat věci nebo řešit dlouhodobější nebo abstraktnější výzvy. Vzhledem k tomu, že se účastní řady nových zkušeností, pětiletí kladou více analytických otázek a zvažují svá rozhodnutí. Stávají se také více společenskými, když se učí novým věcem a upřednostňují činnosti, které zahrnují i jiné děti. Už oceňují práci ve skupině.

Jak využít potenciál učící věže během této fáze?

- Nechte je s kamarádem připravit představení pro rodinu
- Mohou si třeba hrát na "školu" u tabule
- Pomozte jim vytvořit bramborové razítko a připravit si vlastní dárkový balíček
- Udělejte spolu domácí pizzu
- Pomozte vašemu dítěti číst kuchařku pro děti a zvládnout pokyny v ní

 

Barva natur, různé
Materiál dřevo

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní mohou vkládat příspěvky. Prosíme, přihlaste se nebo se registrujte .

Nevyplňujte toto pole:
 
Tento web používá soubory cookies. O tom jak píšeme více zde. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.