52 položek celkem
bezpecnostni nuzky rovne kretzer solingen
109 Kč
TT_KS966214
samolepici kolecka barvy
49 Kč

 

X09_2
Paleta kytička 14cm
Paleta kytička 14cm
Skladem (>5 ks)
75 Kč
451
CPT6671104 pohyblive oci tvoreni
39 Kč

Cena za balení (40 ks oček)

CPT6671104
Dřevěné špachtle 11,5cm 50ks
45 Kč
433
Džbán sklo 0,25l PASABAHCE
69 Kč

 

468
lahvicka na barvy
35 Kč

Pro samoobsluhu při práci s barvami

677
Plastová jehla s velkým okem (6ks)
45 Kč
104731
pastelkovnik novy
399 Kč

 

X09_LIGHT
Dřevěné mini kolíčky 10ks
39 Kč
420
4511303 houbicky na prst tupovaci
95 Kč

3 ks v balení

D4511303
Dřevěné špachtle barevné 11,5cm 50ks
45 Kč
435
V06988202 sklenenky 60ks
65 Kč
V06988202
deska A4 drevene s klipem
119 Kč
DAB147
Džbán sklo 0,25l BISTROT
75 Kč
581
spona na ubrus nerez
Spona na ubrus nerez
Skladem (>5 ks)
10 Kč

Ať je při práci ubrus neruší

691
deska A5 drevene s klipem
109 Kč
DAB147M
drevene dekorace vlocky
115 Kč

     

PMA105947
stetecek mini nahled
29 Kč
722
Dřevěné špulky - cívky 22ks
109 Kč
444
Stabilo Woody 3v1 6ks
325 Kč

Pastelka, vodovka a voskovka v jednom pro nejmenšíIdeální šířka pro zdravý tréning úchopu

ST0086/8806000
polystyrenove koule
39 Kč

 

827911
Chlupaté drátky 20ks základní barvy
55 Kč
439
Bambulky mix 100ks pastelové
75 Kč

Krásné jemné bambulky, které neruší oči svou pestrostí.

425
Nahoru
Další produkty

Za připravené prostředí považovala Marie Montessori takové prostředí, které připraví dítě na to, aby v našem světě, rozumějte v běžném životě, mohlo dobře fungovat. Tvoření a kreativní činnost neodmyslitelně k tomuto světu patří. Dokáže snad stroj odlít originální sochu, namalovat obraz nebo ručně vyrobit šperky? Nezabijme v dětech kreativitu a podpořme jejich fantazii. Vyrábění je stejně důležité jako například hra na hudební nástroje. Také při tvoření sehrává důležitou roli princip připraveného prostředí, ve kterém dítě pracuje konstruktivně, zvolí si použitý materiál a také činnost, kterou bude chtít dělat. V Montessori školách se děti učí díky hudebním a výtvarným aktivitám pracovat ve skupině. Musí se při práci vzájemně domluvit a respektovat. Za velkou výhodu považovala Marie Montessori seskupit děti různých, nicméně podobných, věkových kategorií v rámci jedné třídy. Představme si dnešníma očima v podstatě jakousi malotřídku, kde se nacházejí děti ze čtvrtého až šestého ročníku nebo sedmé až deváté třídy. Děti se od sebe učí navzájem, jsou kreativnější a mají úctu jeden ke druhému. V tomto prostředí se naučí vzájemnému respektu, inspirují se od starších dětí, a pokud není jejich vytoužená pomůcka volná, musí počkat, až bude k dispozici.

MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT:
Montessori pomůcky | Pomůcky pro rozvoj samostatnosti | Udělej si sám - DIY | Hudební nástroje | Jak udržet pořádek

Hodnocení obchodu

Zobrazit všechna hodnocení >>
x