Materiál na tvoření

Nejprodávanější

Plastová pipeta 3ml
Plastová pipeta 3ml
Skladem (> 5)
457
 
10 Kč
Detail
Dřevěné profily - Zvířata ze statku
od 145 Kč–7 %
Dřevěné profily - Zvířata ze statku
Akce
Skladem (> 5)
COA600578_KO
Původně: 145 Kč  (–7 %)
od 135 Kč
figurka pani drevo
Figurka Paní
Skladem (2)
DDG382
 
15 Kč
Detail
10 položek celkem
Geometrické zrcadlo
Geometrické zrcadlo
Skladem (1 ks)
175 Kč
MSLERLER1503
rolnicky cervene
Rolničky 1,5cm
Skladem (1 ks)
49 Kč

 

COA600303/BILA
rolnicky modre
Rolničky 1,9cm
Skladem (3 ks)
49 Kč

 

COA600304/BIL
PMA160501 sada jednobarevnych papiru A4
175 Kč
PMA160501
951170 mix stetcu polyamid
195 Kč

8 ks v balení

D951170
zasterky chranena dilna 3 6
Vyrobeno v ČR
235 Kč

Vyberte si barvu v detailu zboží

26507/ERV
zasterky chranena dilna 1 3
Vyrobeno v ČR
225 Kč

Vyberte si barvu v detailu zboží

26504/CER
Lapac snu hotovy prirodni
319 Kč

Kreativní sada Lapač snů ve stylu “udělej si sám” vás nejprve zabaví, potom vám zkrášlí ložnici...

PLS/M
terapeuticke nuzky kretzer solingen eco dvojite
78 Kč
TT_KS962713

Za připravené prostředí považovala Marie Montessori takové prostředí, které připraví dítě na to, aby v našem světě, rozumějte v běžném životě, mohlo dobře fungovat. Tvoření a kreativní činnost neodmyslitelně k tomuto světu patří. Dokáže snad stroj odlít originální sochu, namalovat obraz nebo ručně vyrobit šperky? Nezabijme v dětech kreativitu a podpořme jejich fantazii. Vyrábění je stejně důležité jako například hra na hudební nástroje. Také při tvoření sehrává důležitou roli princip připraveného prostředí, ve kterém dítě pracuje konstruktivně, zvolí si použitý materiál a také činnost, kterou bude chtít dělat. V Montessori školách se děti učí díky hudebním a výtvarným aktivitám pracovat ve skupině. Musí se při práci vzájemně domluvit a respektovat. Za velkou výhodu považovala Marie Montessori seskupit děti různých, nicméně podobných, věkových kategorií v rámci jedné třídy. Představme si dnešníma očima v podstatě jakousi malotřídku, kde se nacházejí děti ze čtvrtého až šestého ročníku nebo sedmé až deváté třídy. Děti se od sebe učí navzájem, jsou kreativnější a mají úctu jeden ke druhému. V tomto prostředí se naučí vzájemnému respektu, inspirují se od starších dětí, a pokud není jejich vytoužená pomůcka volná, musí počkat, až bude k dispozici.

MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT:
Montessori pomůcky | Pomůcky pro rozvoj samostatnosti | Udělej si sám - DIY | Hudební nástroje | Jak udržet pořádek

Hodnocení obchodu

Zobrazit všechna hodnocení >>