25 položek celkem
Geometrické zrcadlo
228 Kč
MSLERLER1503
4511303 houbicky na prst tupovaci
95 Kč
D4511303
lahvicka na barvy
35 Kč
677
D033100300000 modelovaci podlozka
29 Kč
D033100300000
19819 paleta kyticka 14cm
Paleta kytička 14cm
Skladem (>5 ks)
75 Kč
451
DPP415 paleta plast kulata bila
45 Kč
DPP415
DPP214 paleta plast ovalna bila2
35 Kč
DPP214
422090 plastova jehla
55 Kč
D422090
CPT6671104 pohyblive oci tvoreni
39 Kč
CPT6671104
CPT 6671108 pohyblive oci ovalne
39 Kč
CPT6671108
20698 rohova raznice 10mm pro zakulaceni rohu
205 Kč
453
20704 rohova raznice 2v1 5mm
269 Kč
452
CPT80610 sada penovky moosgummi
159 Kč
CPT80610
D212170133 podlozky zazehlovaci
99 Kč
D212170133
Sada pro rozvoj jemné motoriky
459 Kč
MSLERLER5558
duhava skrabaci folie
219 Kč
RFB2
img preview (1)
Tavná pistole 7mm
Skladem (2 ks)
195 Kč
2470923
terapeuticke nuzky kretzer solingen eco dvojite
99 Kč
TT_KS962713
terapeuticke nuzky kretzer solingen eco dvojite pro levaky TT_KS962713-I
bezpecnostni nuzky rovne kretzer solingen
109 Kč
TT_KS966214
D1082371 zazehlovaci koralky mix
75 Kč
D1082371
D1082372 zazehlovaci koralky pastelove
75 Kč
D1082372
Nahoru
Další produkty

Za připravené prostředí považovala Marie Montessori takové prostředí, které připraví dítě na to, aby v našem světě, rozumějte v běžném životě, mohlo dobře fungovat. Tvoření a kreativní činnost neodmyslitelně k tomuto světu patří. Dokáže snad stroj odlít originální sochu, namalovat obraz nebo ručně vyrobit šperky? Nezabijme v dětech kreativitu a podpořme jejich fantazii. Vyrábění je stejně důležité jako například hra na hudební nástroje. Také při tvoření sehrává důležitou roli princip připraveného prostředí, ve kterém dítě pracuje konstruktivně, zvolí si použitý materiál a také činnost, kterou bude chtít dělat. V Montessori školách se děti učí díky hudebním a výtvarným aktivitám pracovat ve skupině. Musí se při práci vzájemně domluvit a respektovat. Za velkou výhodu považovala Marie Montessori seskupit děti různých, nicméně podobných, věkových kategorií v rámci jedné třídy. Představme si dnešníma očima v podstatě jakousi malotřídku, kde se nacházejí děti ze čtvrtého až šestého ročníku nebo sedmé až deváté třídy. Děti se od sebe učí navzájem, jsou kreativnější a mají úctu jeden ke druhému. V tomto prostředí se naučí vzájemnému respektu, inspirují se od starších dětí, a pokud není jejich vytoužená pomůcka volná, musí počkat, až bude k dispozici.

MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT:
Montessori pomůcky | Pomůcky pro rozvoj samostatnosti | Udělej si sám - DIY | Hudební nástroje | Jak udržet pořádek

Hodnocení obchodu

Zobrazit všechna hodnocení >>
x