19 položek celkem
bezpecnostni nuzky rovne kretzer solingen
109 Kč
TT_KS966214
875 senzoricke micky
Senzorické míčky 5ks
Skladem (>5 ks)
295 Kč
HT875
Paleta kytička 14cm
Paleta kytička 14cm
Skladem (>5 ks)
75 Kč
451
CPT6671104 pohyblive oci tvoreni
39 Kč

Cena za balení (40 ks oček)

CPT6671104
lahvicka na barvy
35 Kč

Pro samoobsluhu při práci s barvami

677
Plastová jehla s velkým okem (6ks)
45 Kč
104731
4511303 houbicky na prst tupovaci
95 Kč

3 ks v balení

D4511303
Plastové pastelky do dlaně 4ks Faber-Castell
165 Kč
493
orezavatko stabilo woody
109 Kč

Ořezávátko na pastelky Stabilo Woody 3v1

ST0146/4548120
Rohová raznice 2v1 10mm
239 Kč
210
Sada pro rozvoj jemné motoriky
459 Kč
MSLERLER5558
Rohová raznice 5mm pro zakulacení rohů
199 Kč
761
Rohová raznice 10mm pro zakulacení rohů
205 Kč
453
senzoricke micky 3ks
215 Kč
HT874
img preview 5
255 Kč
RACR-12
img preview (1)
Tavná pistole 7mm
Skladem (1 ks)
195 Kč
2470923
Geometrické zrcadlo
209 Kč
MSLERLER1503
Rohová raznice 2v1 5mm
269 Kč
452

Za připravené prostředí považovala Marie Montessori takové prostředí, které připraví dítě na to, aby v našem světě, rozumějte v běžném životě, mohlo dobře fungovat. Tvoření a kreativní činnost neodmyslitelně k tomuto světu patří. Dokáže snad stroj odlít originální sochu, namalovat obraz nebo ručně vyrobit šperky? Nezabijme v dětech kreativitu a podpořme jejich fantazii. Vyrábění je stejně důležité jako například hra na hudební nástroje. Také při tvoření sehrává důležitou roli princip připraveného prostředí, ve kterém dítě pracuje konstruktivně, zvolí si použitý materiál a také činnost, kterou bude chtít dělat. V Montessori školách se děti učí díky hudebním a výtvarným aktivitám pracovat ve skupině. Musí se při práci vzájemně domluvit a respektovat. Za velkou výhodu považovala Marie Montessori seskupit děti různých, nicméně podobných, věkových kategorií v rámci jedné třídy. Představme si dnešníma očima v podstatě jakousi malotřídku, kde se nacházejí děti ze čtvrtého až šestého ročníku nebo sedmé až deváté třídy. Děti se od sebe učí navzájem, jsou kreativnější a mají úctu jeden ke druhému. V tomto prostředí se naučí vzájemnému respektu, inspirují se od starších dětí, a pokud není jejich vytoužená pomůcka volná, musí počkat, až bude k dispozici.

MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT:
Montessori pomůcky | Pomůcky pro rozvoj samostatnosti | Udělej si sám - DIY | Hudební nástroje | Jak udržet pořádek

Hodnocení obchodu

Zobrazit všechna hodnocení >>
x