ostatní

V připraveném prostředí by měl být pouze takový materiál, který slouží k vývoji dítěte. Zahlcení prostoru dítě rozptyluje a odvádí jej od práce. Představte si například dětskou skupinu, ve které bude neuvěřitelné množství hraček vedle sebe bez ladu a skladu. Dítě bude těkat očima z jedné hračky na druhou, nebude vědět, kterou si má vybrat, s čím si hrát a bude se cítit zmatené. S jednou hračkou si vydrží hrát chvilku, odloží ji a přejde k jiné hračce. Situace se bude opakovat pravděpodobně ještě několikrát. Toto v Montessori prostředí odpadá, protože je vybaveno účelně, každá pomůcka má své místo a dítě ví, že po skončení práce ji opět vrátí tam, odkud ji vzalo. Právě z tohoto důvodu mu je uzpůsobena velikost nábytku, stolku, židlí a poliček. Doplňky jsou světlé a ladí k vybavení pokojíčku. Velmi důležitá poznámka na závěr. Veškeré dekorace je nutné připevnit nejvýše do úrovně očí, případně ramen, dítěte.

MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT:
Pomůcky pro rozvoj samostatnosti | Udělej si sám - DIY | Hudební nástroje | Jak udržet pořádek | Materiál na tvoření | Didaktické hračky

 
19
59991195999
Značky
 

Stránka 1 z 1 - 8 položek celkem

Stránka 1 z 1 - 8 položek celkem

Tento web používá soubory cookies. O tom jak píšeme více zde. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.