Reklamace

 

PODMÍNKY REKLAMACE

Na naše zboží Vám dáváme záruku 2 roky. Záruční doba začíná běžet převzetím zboží zákazníkem.
Jako záruční list slouží daňový doklad/ faktura. Záruka se vztahuje na všechny zjevné i skryté vady zboží - vady, které jsou neslučitelné s funkčností zboží a jeho užitnými vlastnostmi. Za vadu nelze považovat změnu vlastností zboží, která vznikla v průběhu záruční doby v důsledku běžného opotřebení či nesprávného používání, popř. nesprávného zásahu. Kratší životnost výrobku v takovém případě nelze považovat za vadu a nelze ji tedy reklamovat.

Reklamace
Vady odstranitelné odstraníme - bezplatně a bez zbytečného odkladu.
Vady neodstranitelné - máte právo na výměnu věci za bezvadnou nebo Vám vrátíme kupní cenu zboží dle přiložené faktury.

A jak na to?

1. Určitě nám nejprve zavolejte nebo napište mail. „Osobní“ jednání je v takovém případě vždy lepší, protože více hlav více ví a vždy se snažíme najít co možná nejméně komplikované řešení reklamace.

2. Do mailu nám na info@samostatne-dite.cz zašlete zprávu s předmětem „Reklamace“ s následujícími informacemi (stačí odepsat na potvrzení původní objednávky):

-          detailní popis závady, nejlépe i přiložte fotografii závady

-          číslo objednávky nebo daňového dokladu/ faktury

-          popis zboží (kód zboží, popis, druh, barvy…)

-          číslo bankovního účtu, na který chcete v případě uznání reklamace vrátit peníze

Můžete využít i formulář, který naleznete ke stažení níže.

3. Na dalším postupu se pak dohodneme dle charakteru závady. I pro nás ale platí to, co pro všechny,
a to, že reklamaci vyřešíme nejpozději do 30 dnů. Snažíme se ji ale vyřešit co nejdříve je to jen možné.
Dobré jméno máme jen jedno ;)

ADRESA PRO ZASÍLÁNÍ ZBOŽÍ

Valina Kociánová, Chodeč 32, 277 24 Vysoká

 

Formulář:

Upozorneni_podminky_vraceni_reklamace.pdf